Thursday, April 21, 2011

cry...........


ak baru tersedar sesuatu yang selama ni ak xpasan...the things happen around us...but we didnt realize it...it happens everyday actually...tanpa kita sedar benda ni berlalu cm tu jew...ad yang susah nk hadapi...ada yang senyum jew ble bhadapan dgnnya...what is it??i wont tell u...think n visualize it k..aku baru sedar yang selama ni rupanya owg yg aku kutuk2...owg yg ak xske...owg yg ak ngumpat selalu adalah owg yg slalu ad ngn ak ble mase ak ssh...npe ek??ble ak ssh...ak cte mslh ak ngn owg yg ak rapat...kalo yang tol2 amek brat sal ak mmg dia isau la kn...kalo x, mmg wt xtaw jew...ley tukar topik lak..ley glak2 lak di saat ak menitis kn air mata...cm ne tu ek??aku pernah try da bnde ni...ble ak cte mslh...xde yg btol2 concern n try to solve it together wif me...ad la yg tol2 amek berat...ad....tp tah la...mmg ssh kn..tol la ad owg ckp kt ak..ble kte ssh xde sape yg akn tlg kecuali diri sndiri n Allah...so letak kt tangan kte utk handle it..ak xsangka la aku akan hadapi bnde ni kt cni..aku ase ak bhgia ble ad dkt ngn famly kt cni...dkt ngn bf ak...sng nk blk...tp npe ak x ase bhgia cm ak kt penang dlu...even jauh ngn famly tp ak happy...bhgia...sume owg keliling ak sgt2 rapat n ak syg dowg sgt2..bkn la aku xsyg dowg2 kt ukm ni...tp tah la...ble kewujudan aku pn cm seolah2 x perlu pn...ak ase disisihkan..ak xtaw la perasaan ak jew ke or mmg ak yg ad wt slh kn...ak pn xtaw....ble mslh dtg...ak skg ag prefer tok simpan n settle it alone or kalo xthn sgt my dearest huby la yg dgr sume tangisan n luahan aty ak ni...nsb baek dia memahami n sgt2 +ve...siyesly kalo ak solo skg mmg akn rmai la skandal ak tok dgr luahan aty ak ni...*bkn tok playing around k* syukur sgt..mgkn tu tanda Allah bantu ak kn...Allah x bagi ak senang2 jew settle mslh ak tp Dia turun n pertemukan ak ngn someone yg sgt2 bermakna dlm idop ak...my famly n DIA...thank u ALLAH...tp npe kne jd bnde ni??ak xphm la..ak ase sume owg berhak disayangi...tp tah la..kdg2 ak ase cm nk lari jew dr cni...nk tukar u pn ad...tp ble pk blk dr matrik dlu mmg ak impikan utk msk ukm ni...ak harap sume ni ad hikmah di sebaliknya...


hope ad yang sudi pnjm kn bahu utk ak menangis bersama... :(

No comments:

Post a Comment