Sunday, March 4, 2012

berhabuk!

setelah sekian lama tak update...
tengok kawan2 update blog rasa jeles lak..
haha perlu ke?
sekarang ni aku da sem 4..
umur da masuk 21...*OMG
banyak sangat perubahan yang berlaku
bila tengok post2 yang lepas2 tu
ape yang aku angankan...
alhamdulillah ade yang dah berjaya aku kecapi...*wink2!
hidup makin banyak cabaran nye...
otak makin banyak masalah nye...
dan itulah yang wat aku rasa lebih matang untuk move forward...
tak perlu nak kesal atas ape yang dah jadi..


tapi aku juz boleh senyum bcoz its happen...
kalau ingat balik ape yang dah jadi kat aku sepanjang aku tak update blog ni
memang banyak sangat benda yang dah jadi
aku sendiri pun tak percaya macam mane aku boleh jadi setabah itu
semangat dari kawan2...family...
buat aku terus bangun n bangkit untuk teuskan hidup TANPA DIA.....



No comments:

Post a Comment